ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

"Lillördag" - Tacos

Publicerad 2017-09-20 16:40:00 i Maträtter,

Hejhej onsdag, även känt som "lillördag". I går kväll körde jag hem en kort sväng till Ljungby där ett spännande möte väntade på kvällen. Det var väldigt inspirerande och jag fick chansen att träffa andra unga och drivande profiler. Det är så kul att träffa människor som tänker liknande som jag och är sprängfyllda med idéer. Jag blir så inspirerad. Jag stannade över en natt hemma hos familjen och i dag har jag hunnit med en go lunch med bästa Millan. Vi har inte setts på hur länge som helst och jag har verkligen saknat henne. Det var skönt att få prata av sig med henne, hon gör mig så glad. Min bästa vän. Nu är jag tillbaka i Kalmar igen och i kväll ska jag och T äta vår gemensamma favoriträtt, tacos.
 
Som lite inspiration till er följer bilder på hur våra tacoskvällar brukar se ut. Varför inte laga lite tacos i afton? 
 
/ Amélie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela