ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Bananpannkakor med Karamelliserad Banan

Publicerad 2018-04-05 10:40:09 i Pannkakor,

En dag kvar till helg, tjoho! Men för att lyxa till det redan dagen innan kan jag varmt rekommendera de här fluffiga, lyxiga & goda bananpannkakorna med karamelliserad banan. Så gott & superenkelt att göra. Perfekt som snabblunch eller mellanmål när tiden inte räcker till & du verkligen vill ha något mättande i dig. Har du dessutom några övermogna bananerna som ligger i fruktskålen & väntar på att bli uppätna kommer de att  passa utmärkt att göra bananpannkakor på. 

Receptet finner ni nedan. 

 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2018-04-05 13:39:09

Så gott det ser ut!

Svar: Tack! 😋
Amélie Almén

Postat av: Emelie

Publicerad 2018-04-05 15:57:32

åh det ser helt underbart gott ut!! :D

Svar: Tack så mycket! 😍
Amélie Almén

Postat av: Fanny

Publicerad 2018-04-05 17:03:07

Vad gott

Svar: Jaa, supergott! 🤗
Amélie Almén

Postat av: EVELINA

Publicerad 2018-04-05 20:35:36

Låter och ser jättegott ut, tack för tipset och för receptet! :)

Svar: Tack snälla! Kul att du gillar det 🤗
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela