ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Cheeriosfudge

Publicerad 2018-04-24 08:24:00 i Godis,

Mitt i renoveringen har jag lyckats få ihop ett antal grymt goda recept som inte kräver någon ugn, utan endast en kokplatta. Perfekt. Det har verkligen krupit i fingrarna & suget efter att baka har varit enormt. Tur jag har en bra fantasi & lyckats få ta del av min kreativitet på något sätt. I går gjorde jag de här riktigt goda fudgen med Cheerios-flingor. Hur enkelt som helst att göra & supergott att äta. Mums! 

Receptet finner ni nedan. 

 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2018-04-24 08:37:53

Så gott det låter och vad enkelt att göra. :-)

Svar: Jaa, supergott & så enkelt 😍
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela