ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Chokladkolabollar med gömma

Publicerad 2018-04-12 09:21:47 i Fika,

Jisses så fort den här veckan har rusat förbi. Det är redan torsdag & helgen är runt hörnet. Galet, men vilken fin vecka jag har haft hittills. Jag har hunnit med både det ena & det andra. Just nu så är det uppsatsen som kommer ta upp mest av min tid. Jag vill få den klar & så bra som möjligt så att jag kan lägga den bakom mig sen. I sommar väntar nya roliga planer, uppdrag & resor som jag ser så mycket fram emot. För tillfället har jag knappt koll på vilken dag det är, hur mycket klockan är eller knappt vad jag gör. Det enda jag vet är att jag ha deadlines jag måste sköta & passa. Lagom luddigt med andra ord. Något som alltid får mig på bättre humör är att kombinera ihop nya recept. Här nedan finner ni ett galet gott recept på en annan variant på chokladbollar med en gömma av salt karamell. Hur gott som helst!

 Receptet finner ni nedan. 


/ Amélie
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-04-19 14:52:07

Kan man ha nåt annat än vaniljouler i typ vaniljstång istället?

Svar: Ja, det funkar & även vaniljsocker går att ersätta med 😊
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela