ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Fudgebollar med Chokladkola

Publicerad 2018-04-20 08:07:45 i Godis,

Hej hej fredag! Strålande solsken & helgen är snart här, så himla härligt. Jag testade att baka i vårt tillfälliga lilla kök i hallen bestående av en kokplatta samt mikro. Det gick finfint eftersom de här godbitarna endast kräver uppkokning på spisplatta & att stelna i frys. Kalasbra. Låt mig presentera det bästa egengjorda helggodiset, nämligen fudgebollar med chokladkola doppade i mjölkchoklad. Gahh så gott. Jag har använt chokladkola, funkar lika bra med fudge, som du köper bland lösgodiset. Ha en trevlig helg!

Receptet finner ni nedan. 

 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2018-04-20 18:12:44

my GOOOD vad goda dessa lät! Favoritmarkerar ännu ett av dina inlägg för senare provsmakning ... ;-)

Svar: Wow, tack fina du 💛 Så glad jag blir!
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela