ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Jättekaka med Plopp

Publicerad 2018-04-04 08:33:09 i Fika, Kakor,

Alltså wow den här jättekakan med Plopp är som att resa till drömmarnas värld. Jag älskar verkligen att kunna äta en nygräddad JÄTTEKAKA med glass som smälter så fint ovan kakan. Vilken smakupplevelse. Det är mycket snack om "smakupplevelser" här på bloggen & det har blivit ett av mina favorituttryck. Det är ju en så bra summering av hur ett bakverk faktiskt kan upplevas vid tidpunkten den förtärs. Nåväl, dagens planer är att plugga nu på förmiddagen, baka, dricka kaffe, promenad & i eftermiddag ska jag & Julia till farmor & farfar där kusin Edvard är. Det ska bli roligt att träffas igen. 

Receptet finner ni nedan. 

 
/ Amélie
 

Kommentarer

Postat av: Joanna-livet med Aspergers syndrom

Publicerad 2018-04-04 11:39:16

Så gott

Svar: Drömgott! 😍
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela