ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Kalas för Ruben

Publicerad 2018-04-08 20:45:55 i Allmänt,

Alltså vilken dag det har varit i dag. Jag vaknade pigg och på hugget vid åttatiden. Knallade upp, gjorde frukost som jag åt framför Farmen VIP (så kul program, tips). Efter det tog jag en härlig vårpromenad i Kronoskogen med en podd i öronen. Äntligen har all snö smält bort i Kronoskogen, vilket betyder att jag i morgon kommer springa en härlig runda. Som jag har längtat. Älskar verkligen att springa och samla på mig ny energi. Jag känner mig så fri och livet känns så lätt. Solen har varmt på som bara den här i dag, så jag har varit ute en lång stund med Lumi i koppel i trädgården där han har fått hoppa av sig sin energi. Han blev helt slutkörd och chillade riktigt gött i buren därefter. Framåt eftermiddagen åkte vi mot Halmstad för att fira kusin Ruben som har fyllt 4 år. Det var så mysigt att träffas igen. De bjöd på hemgjord lasagne och till kaffet fyraårskakor. Så gott. Efter maten busade vi alla kusiner, lekte i lekparken, sparkade boll och vi hade så roligt. Jag kommer minsann att somna gott i kväll. Nedan följer bilder från kalaset. 

 
/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela