ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Mellisbrownies

Publicerad 2018-04-03 14:20:18 i Annan Sötma, Mellanmål,

Här nedan finner ni receptet på mina mellisbrownies jag testade att baka i början av veckan. Jag hackade tunna bitar av en Barebells bar med smak av Cookies and Cream & la ovan kakan. Så himla gott & de blev så krämiga. De är sötade med dadlar & innehåller även vita chiafrön som ni kan se poppa ut lite här & var. De går otroligt snabbt att baka & jag älskar den lena & söta smaken som dadlarna ger med sig. Wow!

Receptet finner ni nedan. 

 
/ Amélie
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Angelica Wåhlin

Publicerad 2018-04-03 17:39:23

Åååh, vad gott! Tack för tips :D

Svar: Supergott! Kul att du gillar det 😋
Amélie Almén

Postat av: bylijo.se

Publicerad 2018-04-03 18:56:06

Låter gott. Ska testas.

Svar: Åh, vad roligt att höra! 😊
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela