ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Twixkladdkaka med Salt Karamellsås

Publicerad 2018-04-10 09:30:31 i Kladdkakor,

Receptet ni inte vill missa är här, nämligen en galet god kladdkaka med Twix & salt karamellsås. Ja, nu hör ju hur gott det låter. Perfekt för dig som älskar salt karamell, precis som jag. Den här kladdkakan & en kopp kaffe sitter som en smäck vill jag lova. 

 Receptet finner ni nedan. 

Recept: SALT KARAMELLSÅS

Spana in hur kladdig den här. Precis så en kladdkaka ska vara. Eller vad säger du?
 
Jag blir så sugen bara jag ser de här bilderna. Hade gärna haft en bit framför mig nu. 
 
Om du vill baka med hemgjord Twix i istället så finner du recept på det: HÄR
 
Om du känner för en klick grädde eller glass till tycker jag att du ska slå till. Det kan ju inte bli värre! Hehe
 
Bitarna av twix ger ett härligt & knaprigt tuggmotstånd. Perfekt!
 
 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela