ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Ännu mer att bocka av från min drömlista!

Publicerad 2018-02-17 11:35:53 i Samarbeten,

Känslan att få se sitt eget namn på ett företagssida som ligger en varmt om hjärtat är obeskrivlig. Jag har fått äran att, i ett samarbete med Bakboxen, även skapa recept till Bakboxen Junior för mars. Alltså wow. Jag kan inte beskriva min glädje, hur tacksam jag är, stolt och peppad jag är på allt det här. Tack för att ni följer mig, kommenterar så fint, gillar och bara är ni. Det betyder så mycket för mig. 

Vad är Bakboxen? Bakboxen har ett inspirerande koncept där de under varje månad skickar ut en unik box med olika produkter, med ett bakomliggande tema. Det jag tycker är roligast med bakboxen är att det alltid är något nytt och spännande i lådan. 

Om ni är sugna på att beställa Orginalboxen för februari har ni fram till den 19/2 på er. Du som vill beställa Bakboxen Junior för mars har fram till den 9/3. Det som är perfekt med Bakboxen är att du inte behöver vara någon professionell bagare/konditor för att baka. Jag är en amatörbakare som har det som en av mina största hobbys. Om du delar den bakglädjen med mig eller utveckla dina bakkunskaper är Bakboxen perfekt för dig. Likaså Bakboxen Junior för de mindre som älskar att baka och använda sin kreativa sida. Recepten är inget ni vill missa, rackarns så goda de är!

BESTÄLL: HÄR

Så himla häftigt att gå in på Bakboxens webbsida & se sitt namn i båda rutorna.  / Amélie 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela