ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Fotografering - Systrar

Publicerad 2018-02-18 12:46:31 i Fotografier,

Det är så himla kul att få fotografera människor. Alla är så fina på sitt sätt och utstrålar en skönhet bara DU själv har. Att vara sig själv är bland det finaste jag vet. Skitsamma vad samhället och alla normer säger. Kör ditt race, spendera tid med de som betyder mycket för dig. Le lite extra då och då. Säg till dig själv varje gång du går förbi spegeln ”Vad fin jag är i dag”. Jag lovar att det kommer bygga upp ditt självförtroende oavsett hur mesigt det än må låta. Ge det en chans. 

I ett tidigare inlägg delade jag att ni i Ljungby Kommun gärna får höra av er till mig om en fotograf skulle önskas. Ni finner det inlägget HÄR. I veckan fotograferade jag två vackra systrar, nämligen Moa och Hanna. Så himla kul att få fotografera er och de är hur grymma som helst framför kameran. Om DU är sugen på att bli fotograferad eller vill ha bilder på dina barn, husdjur eller vad vet jag. Tveka inte att höra av er till mig. Det är bara att skicka ett mail till: [email protected]

 
/ Amélie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela