ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Cheesecake med jordgubbskräm

Publicerad 2018-01-25 09:06:46 i Cheesecake,

Ännu ett nytt recept är här & den här gången är det ett superenkelt recept på cheesecake. Du gör den enkelt genom att lägga upp den fint i serveringsglas i din smak. Botten består av Oreokakor, sedan ett lager med krämig cheesecake & på toppen hemgjord jordgubbskräm. Gahh, så ljuvligt gott! 
 
Receptet finner ni nedan. 
 
Jag tycker att det blir så härligt med alla lager. Jag vill bara hugga in direkt.
Wow, ser ni hur otroligt krämiga de är? 
 
Har ni någon speciell favorit bland cheesecake? 
 
 
 / Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela