ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Avslöjar två nyheter

Publicerad 2018-03-14 07:51:31 i Samarbeten,

Nu har ännu en spännande nyhet släppts och här med släpper jag en till. Jag har fått äran att göra tre samarbeten med Bakboxen, som jag även fick chans att träffa i förra veckan under deras event i Stockholm. Jag är så glad för det här och har haft jättekul under resans gång. Temat för februari var ”Tropisk Touch” och jag skapade ett riktigt gott recept med bland annat mango och passionsfrukt. Visst låter det spännande?

I boxen väntade ett flertal ingredienser till de två recept som fanns där i. Ett av recepten är på den ”Tropiska Bakelsen” som ni ser på bilderna nedan. Så god och så vackra färger. Ni som fått hem boxen för februari hoppas jag har fått uppleva de här friska smakupplevelserna.

I går delade jag ett inlägg på Instagram @ameliesrecept, där jag berättade att jag även är receptskaparen för boxen i mars månad. Hur coolt är inte det? Alltså wow, så himla kul. I den boxen väntar det bullfest och är garanterat inget ni vill missa. För att beställa boxen går ni in på bakboxen.se och klickar hem den. Ni har fram till den 19/3 på er att beställa den. Skynda er att beställa! 

 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: IA

Publicerad 2018-03-14 16:04:22

Den där ser helt underbart god ut!

Svar: Den är helt underbart god! 🤗
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela