ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Jag är ambassadör för...

Publicerad 2018-03-03 16:40:41 i Samarbeten,

Det är mycket som sker i mitt liv just nu. Skolan börjar närma sig sitt slut. Vår studentlägenhet är uppsagd och utflyttning sker senaste siste maj. Det ska bli så skönt att avsluta det kapitlet i livet. Jag är så redo för nya möjligheter, skaffa mig ett jobb, flytta hemifrån PÅ RIKTIGT och ta mitt företag till en ny nivå. För några veckor sedan fick jag ett glädjande mail från Skånemejerier om att bli ambassadör för dem under en period. Jag tackade såklart JA och blev så otroligt glad för den här möjligheten. Tack vare er, familj, vänner och min eget arbete till att skapa nya recept, ta bilder och dela med mig till er, som det här är möjligt. Jag vet inte hur många gånger jag skulle kunna tacka, men ett STORT TACK får räcka. 

Temat för mars månad är bland annat chokladmjölk. På bilderna nedan är det inte vilken chokladmjölk som helst utan en hemgjord från grunden. Så enkelt att svänga ihop och så gott. Toppa med grädde och lite riven choklad så kommer det göra susen. 

Här dricker vi ur Kalvinkoppar, som ni kanske känner igen från bland annat Kalvinknatet. En söt liten kossa som hängt med mig sedan barnsben. Har du också sprungit Kalvinknatet? 
 
Just ni i vinterkylan, söiga & kalla dagar passar det utmärkt med varm choklad. 
 
Vi använder Skånemejeriets Ekologiska mjölk Hjordnära. 
 
Kommentera gärna om ni önskar recept på hemgjord chokladmjölk!
 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2018-03-03 19:23:38

Så gott det ser ut!!

Svar: Tack! Var supergott 😍
Amélie Almén

Postat av: MADDISENJ.SE

Publicerad 2018-03-03 23:06:33

Vilket roligt samarbete!

Svar: Ja, verkligen så himla kul! 😍
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela