ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Påskkladdkaka med citron

Publicerad 2018-03-22 13:44:10 i Högtider, Kladdkakor,

I går kom jag & Teodor hem från Kalmar. Vi har plockat undan en hel del i lägenheten & förbereder allt inför vår flytt i maj. Det ska bli så skönt när allt är städat & urplockat. Jag vill bara där ifrån nu. Den här veckan har jag börjat planera min C-uppsats & gjort klart andra skoluppgifter som ska in under veckan. Känns så skönt att det närmar sig slutet nu & att det inte är mycket alls kvar i skolan. Jag behöver en skolpaus nu. I dag har jag hunnit med att baka en hel del inför Påsk & här nedan finner ni ett av recepten. Nämligen en påskkladdkaka med citron & mandelägg. Jisses så god den är. Riktigt syrlig, fräsch, saftig, kladdig & får en härlig krispighet av mandeläggen. 
Receptet finner ni nedan. 
 
 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela