ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Påskpaj - Choklad & Salt Karamell

Publicerad 2018-03-23 10:09:32 i Samarbeten,

Jag är verkligen inne i ett riktigt bak-humör & har så många idéer som snurrar i huvudet att tiden knappt räcker till. I dag har jag svängt ihop en Påskpaj som inte kräver någon ugn & som är så festligt god. I ett samarbete med Skånemejerier har jag använt en stor del av deras ekologiska produkter från Hjordnära & trollat fram den här ljuvliga skapelsen. Jag är en stolt ambassadör för dem & fler recept kommer komma inom kort, så håll utkik. Recept på pajen kommer i morgon. 

 
/ Amélie 
 


Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2018-03-23 22:08:22

Så gott det ser ut!

Svar: Tack! Den är otroligt god 😋
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela