ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Våffeldagen & en spännande vecka

Publicerad 2018-03-25 10:10:30 i Allmänt,

Nu går det mot ljusare tider. Klockan är framflyttad men jag är lika pigg ändå. De senaste dagarna och veckorna har bestått av plugg för min del. Ni som själva har studerat på universitetet och minns tiden innan examen, ni vet vad jag menar. Det är mycket som snurrar nu, både skolmässigt och i det privata men jag ser ljust på framtiden och tar dagen som den kommer. Den här veckan som kommer har jag ett spännande möte jag ser fram emot, en massa bakning och planering av C-uppsats. Jag vill få allt så organiserat som möjligt för att undvika stress kring det hela. 

Eftersom det är VåffelDagen i dag delar jag mitt bästa våffelrecept nedan.

 
I går åkte mamma och jag på en liten tur ut till Kasterbergs gård utanför Ljungby. Tittade på små söta höns, godis, matvaror, produkter och en massa annat som hör till marknader. Så mysigt att få komma iväg lite och andas den friska luften. I dag har jag inget planerat mer än att svara på lite mail, eventuellt baka och att städa iordning på rummet som för tillfället är KAOS. 
 
 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2018-03-25 10:51:10

Så mysigt med ett gårdsbesök! Fin gårdsbutik!

Svar: Ja, verkligen. Så himla trevligt 😋
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela